Nowoodkryte NOTsoFAST

O i o to właśnie chodzi.
Dzięki FB i podglądowi tablic ludzi, których lubię (a raczej ich twórczość, bo ich osobiście nie znam), dowiedziałam się właśnie o stronie: ECOMATERIA .
Portal uruchomił również program pod zgrabnym tytułem NOTsoFAST, którego celem jest:.
"NOT so FAST to autorski projekt stworzony przez ecomaterię z potrzeby promowania idei SLOW LIFE!
Wybraliśmy t-shirty bo dają możliwość wyrażania siebie. Wszyscy je nosimy, ale mało kto wie jak są one produkowane. Większość z nas żyje w błędnym przekonaniu, że bawełniana koszulka jest produktem naturalnym, przyjaznym środowisku, ale w rzeczywistości niestety tak nie jest.
Wybieramy i podkreślamy walory ekologicznych t-shirtów: produkcja w warunkach odpowiedzialnych społecznie, bez udziału pracy dzieci (Fair Wear), z tkanin wyprodukowanych bez użycia środków chemicznych, barwionych naturalnie, zdobionych z zastosowaniem nowoczesnych technologii druku bezpiecznych dla ludzi i środowiska!
W nasz projekt angażujemy ludzi o ponad przeciętnej wrażliwości i poczuciu odpowiedzialności społecznej: artystów grafików, projektantów, ilustratorów, których prace nadają koszulkom wyjątkowego charakteru i zmieniają je w obiekty pożądania. Dają tym samym alternatywę dla masowej szybkiej produkcji - przeciwstawiając jej wysokiej jakości organiczne koszulki z unikatowym designem w limitowanych seriach!"

Bardzo mi się podoba, że ideal slow life propagowana jest w tak nowatorski i przy tym po prostu świetny sposób.
Pixele (Agatę Dębicką) śledzę od prawie początku, na jej BLOGU i od razu przeszło mi przez myśl, że ta dziewczyna zrobi coś fajnego w życiu. Nie żebym była wróżką, ale po prostu mam dobrą intuicję i czasami, przy niektórych osobach/ tym co robią, mam takie przeczucie. Nic nie poradzę :)
Polecam koszulki (i nie tylko, bo dostępne są również  np. torby, wystarczy poszukać informacji na blogu) z obrazkami Pixeli. Kiedyś będą kultowe jak zdjęcia Andego Warhola:


I mam nadzieję, że o NOTsoFAST usłyszymy jeszcze w niejednym miejscu. Że usłyszymy o Agacie Dębickiej, to jestem przekonana.  I fajnie, że pomysł z koszulkami spodobał się też Czesławowi Mozilowi (o czym napisał po prostu na swojej fan page na fb). Wie facet, co dobre :)
I na marginesie, po raz koleiny potwierdza się, że jak ktoś jest w czymś naprawdę dobry i do tego robi coś z pasją, to wcześniej czy później świat go zauważy. Bez specjalnej promocji zewnętrznej. To są przykłady sytuacji, gdy jakość broni się sama i zdobywa popularność dzięki sobie.

Komentarze