Szewskie pasje

Podobno buty są jedną z pasji kobiet. OK. Bardzo lubię buty, ale nawet gdy będę miała miliony dolarów, to nie będę zbierała butów, może dlatego, że jedyne co lubię kolekcjonować, to książki i dla nich stworzyłabym prywatną bibliotekę. Do ubrań, butów i biżuterii i wszystkiego innego podchodzę minimalistycznie. Jeden pierścionek z brylantem wystarczy ;-)  Niezmienna równowaga wg ML: Jakość max, ilość min. 

Uwaga! Kto ostatnio był u szewca? 




Wybieram buty naprawdę dobrej jakości, takie, które warto naprawiać (bo jestem mistrzynią niszczenia obcasów i fleków, zelówki też przecieram).  Dzięki temu jesteśmy razem na lata. Klasyka nie wychodzi z mody, jak i buty, które stopy pokochają. (Czasami przymierzam buty tanie, albo z sieciówek, które prosperują zagranicą jako tanie i kiepskie, a w Polsce lansują się na dobre, co z niesmakiem obserwuję - skutecznie). Nie idź tą drogą, tak tylko podpowiem. Pokochaj ECCO ;-) ( chwalę żywcem, bo mam właśnie na stopach klapki ecco i je kocham już z 5 lat, a to ten typ butów, który nie ma prawa się niszczyć, jeśli jest dobrze zrobiony i tak też jest właśnie z nimi).


Ostatnio zanosiłam buty do najlepszego szewca w Gdańsku. Myślę, że to człowiek, dla którego buty są faktycznie pasją i ma żywą przyjemność ze znajomości swojego rzemiosła.  Przemiły człowiek, który do butów podchodzi jak Pan Kleks do starych mebli i uratował mi już kilka par.
Z innymi butami zabrałam też moje ulubione szpilki, bo bezlitośnie zdrapałam lakier z obcasów w trakcie spaceru po kocich łbach starówki Poznania.
Pokazując je dodałam - przeszło mi przez myśl, żeby po prostu pomalować je czarnym lakierem do paznokci, ale wolałam się poradzić.
- I to bardzo dobry pomysł  - powiedział Pan Edward - niech Pani tak właśnie zrobi. Po co ma Pani płacić za coś, co zrobiłbym prawie tak samo a za chwilę znowu się Pani gdzieś obdrapią? A ja zajmę się pozostałymi.

Zdjęcie wykonane w trakcie: jeden but "przed" i drugi "po" : Lakier do paznokci - 6zł, radość z samodzielnego pomalowania obcasów - bezcenna ;-)











Komentarze