Być bez albo

28.02.2015 był dniem wyjątkowym. To była sobota. Tego dnia odbył się 30. #Tweetup #3miasto połączony z Igersami/ Instagramersami Gdańsk (dla tych, co nie znają tematu, chodzi o użytkowników Twittera i Instagrama).
Bardzo lubię te spotkania, mimo, że rzadko biorę w nich udział. Ludzie, którzy się tam spotykają są wyjątkowi, a wśród nich jest też kilka osób, z którym znamy się od lat, a widujemy generalnie przy takich około internetowych okazjach. Naprawdę. Kocham energię tych spotkań.

Miejsce było o tyle wyjątkowe, że mi dotychczas nie znane, bo nowiutkie na mapie miasta. Spotkanie odbyło się bowiem w Teatrze Szekspirowskim.  

*
Drugą wyjątkową sprawą był fakt, że oprowadzała nas osoba, która wie o tym budynku i jego historii chyba wszystko i ja byłam zasłuchana, jak zaczarowana. Uwielbiam wiedzieć o miejscu, w którym jestem. To zmienia optykę i pozwala zrozumieć wiele więcej, niż tylko widać, bądź wiadomo, z powszechnej wiedzy.


Budynek cechuje niesamowita wręcz architektura, przestrzeń, minimalizm i geometria oraz gra światła.


Czuję, że słuszna jest opinia "Nie ma takiego drugiego teatru na świecie". 
Na pewno będę chciała bywać na tamtejszych przedstawieniach czy występach. 


***

Drugie miejsce, które też było dla mnie tego dnia odkryciem, to restauracja "Bohemia" z fantastyczną. belgijską czekoladą oraz ciastkami czekoladowymi (tak, to ten typ, zapiekany, chrupiący na zewnątrz i płynny w środku). Tak, zaczekoladowałam się tego dnia :-) 



To był świetny dzień i znowu się przekonałam, że nigdy dość poznawania Gdańska oczyma turysty, ale też delektowania się tym, co oferuje dla mieszkańców. To co jest najbliżej mi akurat smakuje i tak najlepiej, bo w końcu to moje miasto, też z wyboru. 
Lubię znajdować powody do dalszego zakochania. 


Ponownie dziękuję i pozdrawiam osoby, którym chce się organizować takie spotkania, bo to najfajnieszy sposób na spotykanie ludzi, których łączy jakaś wspólna "hopla".

Czemu tak krótki opis? Bo to po prostu trzeba poczuć ;-) 




*Zdjęcie ze mną wykonane przez MojaTrawa :*