Takie sobie porządeczki

Moi mili, którzy tu trafiacie.
Ostatnio zdałam sobie sprawę, że ten blog jest mi miejscem bliskim. Przejrzałam na spokojnie komentarze, maile i zauważyłam, że nie tylko ja tak mam. Owszem, bardzo często podkreślałam kiedyś, że to moje miejsce i to jest dla mnie najważniejsze.
Zmieniło mi się. Nie tylko to, ale o tym będę też z czasem pisać.

Dziękuję Wam na feedback.



Przyszła pora na porządki.




1.
Uporządkowałam kategorie (cały zeszły weekend spędziłam na porządkowaniu notek. Jest ich ponad 700, ale czego się nie robi, dla usunięcia chaosu).
Obecnie kategorii jest kilka i mam nadzieję, że są czytelne.
Jednak nie? No to proszę:
#oczko - ja się lubię droczyć. Te notki mają tego pewną dawkę. Uśmiech, humor. PMS.
coaching - bardzo dużo jest o rozwoju osobistym. O jego aspektach. Przez kilka lat mocno się tym interesowałam i tu czasami dzielę się wiedzą, ale przede wszystkim doświadczeniami. Bez zmian w sobie nie da się zmienić nic w życiu.
damsko-męskie dysonanse - wiadomo. Relacje damsko-męskie w różnych momentach, punktach, ujęciach. Będzie więcej.
Filozofia życia - czyli mój slow life. Wcześniej chciałam to jakoś rozbijać, ale zrozumiałam, że to bez sensu. Skoro uważam, że żyję slow, to moja filozofia i życie się składa na to, jak to przeżywam i rozumiem. Cała ja. Moje podejście, moje życie, moje doświadczenia i punkt widzenia.
Osobowości - tym tagiem oznaczam notki, w których się kimś zachwycam. Nie tylko w sieci, ale też.
Podróże&miejsca&pasje - kociołek ze wszystkim. Nie tylko moje podróże, nie tylko moje pierwsze razy, smaki, zachwyty. Ale głównie. Są tu też miejsca marzeń.
salsa&sport - sport jest dość ważny w moim życiu. Salsa szczególnie. Czasami o tym piszę.
szafa&lustro - stylizacje, pomysły, wszystko, co się wiąże z wyglądem zewnętrznym. Duży nacisk kładę na jakość. To tam widać.
sztuka&kultura - o książkach, filmach, muzyce, ale też o jakości, wzornictwie, wnętrzach, inspiracjach
technologie&marketing - jako marketingowiec lubię pokazywać różne kruczki, błędy, nadużycia, naciągania, złudzenia stosowane przez specjalistów. Technologie, ponieważ jestem prywatnie i zawodowo wielką fanką nowych technologii i futurystką.
W sieci - jak tylko coś mnie w sieci łapie, to tu to znajdziesz
zdrowie&jedzenie - tu miałam dylemat, ponieważ slow food, jakość jedzenia, filozofia i marketing, to wszystko, co widzimy na półkach, mamy na talerzu, przepisy, moje ukochane pięć przemian, ale też np. znaczenie suplementów, czy rodzaje kawy, albo chleba można rozbijać na wiele podkategorii. Dlatego dałam to w jednej.
świat się kręci - tu ewidentnie i jednoznacznie komentuję jakieś bieżące (na daną chwilę ;-) okoliczności.

I tym sposobem udało się poukładać tematykę. Poprzednie tagi zostają, i będzie ich dalej za dużo, ale kategorie pozostają tylko wyżej wymienione. Czyli nic nowego, tylko po prostu przemeblowane i odświeżone.
Szablon? No nie zmienię się. Szablon będę już zawsze zmieniać co jakiś czas, ale obecny układ jest optymalny wg. mnie. Zgadzasz się z tym?


2.

Drugą zmianą są social media. Tak, wychodzę do Was i zapraszam Was do siebie :-)
Wszelkie linki w bocznej szpalcie.
Przeprosiłam się z FB, bo się okazuje, że tam najwygodniej wrzuca się linki, które są inspiracją do notek, albo po prostu, które chcę podać dalej w ramach slow life. Jak chcecie mi coś polecić, to niezmiennie zapraszam.

3.

Trzecią zmianą jest stworzenie adresu, który będzie po prostu bardziej przyjazny i łatwiejszy do zapamiętania - www.myslowlife.pl
Wpisując go, też tu traficie. Cudnie? No ba ;-)


I to chyba wszystko.... na teraz.

Mam nadzieję, że te wszystkie zmiany sprawią Wam chociaż tyle radości, ile sprawiły mi.
Bardzo chciałabym już tu "wrócić". Porządki są dobrym początkiem ;-)

Ja jestem zwierzem internetowym w dość specyficzny sposób. Ale cóż, tak jest dobrze. Taka powinna być sieć. Każdy powinien korzystać wg swojego widzimisię. Czego nam życzę.

Idzie długi weekend. Niech będzie slow.

Komentarze

  1. Cześć

    Ja z kategoriami też mam problemy. Najgorsza jest ich aktualizacja.

    Ustaw sobie domenę myslowlife.pl na blogu zamiast przekierowania. Ogólny opis jak to zrobić masz tutaj: https://support.google.com/blogger/troubleshooter/1233381?hl=en#ts=1734115.

    Stary adres i tak będzie działał. Ja mam tak na swoich blogach: http://wolnetempo.pl -> http://wolnetempo.blogspot.com, http://bajkowyzakatek.eu -> http://bajkowyzakatek.blogspot.com, http://poprostuksiazki.eu -> http://poprostuksiazki.blogspot.com.

    Jak bedziesz potrzebowała pomocy daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale masz farmę blogów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Farmę, nie farmę. Z żoną razem sobie popisujemy z większym lub mniejszym powodzeniem.

    Próbowałaś ustawić tą domenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie piszecie :-)

      Nie, nie jestem do tego jakoś jeszcze przekonana, ale jak będę i będę miała problem, to pozwolę sobie poprosić Cię o wsparcie, ok? :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapraszam do korzystania ze skrótu: ml76.pl