Siła innego punktu widzenia

Jako marketingowiec nie mogę przejść obok tego obojętnie:


Nie jestem fanką marki Apple. Nie znam jej produktów. Jednak po tej reklamie pierwszy raz poczułam to, co czuje potencjalny nabywca. Brawo. Koncepcja wydaje mi się znana, ale i tak doskonale wykorzystana.

I druga sprawa, Soczi:




źródło: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=704845776214343&set=a.212434892122103.56259.178170058881920&type=1&theater

Otwarcie igrzysk w Soczi było artystycznie zapierające dech w piersiach. Słowa krytyki pod jej adresem można znaleźć wszędzie indziej. Uważam, że nie powinno się tu mieszać polityki i opinii z nią związanych, bo to krzywdzące dla twórców i dla samych sportowców .Ja byłam momentami naprawdę zachwycona wyobraźnią i wykonaniem. Pomysłowość niebywała i na pewno warto było to zobaczyć. Pierwsza klasa.


Powyższy kolaż jest jednak świetnym echem technicznej wpadki. Z życzliwym uśmiechem ;-)

Komentarze